Dny nulté - Kuba? Peru? Nebo...?

Je skoro jedna hodina ráno, převaluji se v posteli a nemůžu usnout. Trápí mě horečka. Teploměru ani prášků netřeba, tahle horečka je cestovní.

Celý rok se odhodlávám odjet někam za teplem nebo do hor, ale ne a ne se rozhoupat. Rázem je tu konec léta a ejhle - nařízená dovolená. A rovnou na celý listopad. Aby taky ne, zbývá mi celých 22 dní volna. Co si s nimi ale počít?

Včera jsem tento oříšek začala louskat. Sedla jsem si před počítač, do jednoho okna prohlížeče napsala Skyscanner.com, do druhého maps.google.com. „Tak kam to tentokrát bude, Veru?“

Hmm, Mexiko… Tam bylo krásně. Co letos zkusit Kubu? Letenky už stihly vyskočit nahoru. Co tam máme dál? Chile? Vysněné Peru? Ajaj. Také nevypadají příliš nadějně. Co takhle druhá strana zeměkoule? Klik na mapu a skok do jihovýchodní Asie. Malajsie? Vietnam? Thajsko? Takových lákadel. Všude to musí být určitě neuvěřitelně pěkné a zajímavé.

Několik destinací jsem si postupně otestovala na letenkovém portálu a máme tu vítěze! Let Praha - Helsinky - Singapur a předběžný plán: tři týdny v Indonésii. A že v těchto oblastech v listopadu trochu prší? Nejsem přece z cukru, ne?

Tak a teď už spát, síly a svěží mysl se budou hodit.