Den sto čtvrtý - Jak vymalovat snadno a rychle

Než se dostanu k posledním zážitkům z Ruska, tak si neodpustím jednu aktuální záležitost...  

Včera jsem měla zase jeden "veleúspěšný" den... Probudila jsem se do sluníčka, celý den jsem byla naprosto vysmátá, až mě kamarádi nepoznávali a jen se utvdili v tom, že jsem nevyzpytatelná "crazy Czech girl". Večer jsem si s kamarádkou zašla do sauny (kde jsem poprvé viděla, jak se dělá soukromá barbecue party na saunových kamnech, což mě na nejvyšší lavici málem přidusilo kouřem z upálených párků), a pak jsem se rozhodla uvařit pro obě večeři, jak jinak než oblíbené italské menu - špagety a jakási rajčatová omáčka. Ta se mi stala osudnou. Suverénně místo do kuchyně jsme se s pokrmem přesunuly do mého pokoje, a to byla zásadní chyba. Když jsem si chtěla nalít na těstoviny trochu těch rajčat s čili, tak se mi hrnec vysmeknul z ruky a rázem byla zeď, topení, obě židle, naše kalhoty a samozřejmě podlaha načerveno. Takhle rychle jsem ještě nikdy vymalováno neměla. Kamarádka, přestože byla značně zlitá taky, se slzama smíchu v očích utrousila něco o tom, že můj pokoj vždycky vypadá tak, že by se tu dalo jíst i z podlahy... ale nemusela jsem to brát až tak vážně. :D