Den čtrnáctý - Plavání se želvami

Dnešní odpoledne se neslo v duchu poznávání dalších přírodních krás Mexika. Po skončení poslední školní hodiny jsme se se všemi ostatními španělštináři sešli na recepci, a odtud vyrazili na naši oblíbenou zastávku colectiva. Tentokrát byla naším cílem pláž Akumal, vyhlášená výskytem želv karet obrovských. A vyhlášená není nadarmo. Hned po příjezdu jsme nasadili masku, šnorchl a kdo měl i ploutve (ty mé prasklé zatím ještě pořád drží, ťuk, ťuk, ťuk, i když stále míň a míň) a hurá do vody.

Pláže v naší části Mexika nejsou nijak bohaté na korály, všude je více méně samý písek. Ale trocha života tu přece jen číhá. Hned po prvním mém ponoření jsem pod sebou měla obrovské hejno ryb a neuběhlo ani pět minut a objevila se první želva.

A pak druhá, třetí, čtvrtá… než mi začala být zima (dnes tu máme chladno, asi 22 stupňů), napočítala jsem jich sedm. A někteří jiní byli ještě úspěšnější. 

  Bohužel se mi z neznámého důvodu nedaří nahrát správně videa, přestože je mám ve svém počítači v pořádku, takže tady přikládám s omluvou za kvalitu dvě karety obrovské alespoň pro ukázku.

Diskusní téma: Krátká mexická aktualitka II - Plavání se želvami

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek