Dny nulté aneb Jak to všechno začalo

Je začátek srpna a … zase mě to chytá. Půlka prázdnin za námi, kamarádi a kolegové opouštějí své domovy a míří na dovolené do Egypta, Itálie, Portugalska, Španělska nebo za poznáním krás naší vlasti. A já chodím do práce, občas si zabruslit nebo na nějaký příjemný cyklovýlet, ale něco mě táhne dál. A to něco má takovou sílu, že se přestávám bránit, sedám k internetu a brouzdám po stránkách s jazykovými školami v zahraničí… a mám to… mým příštím cílem bude jazyková škola Sprachcaffe v destinaci Playa del Carmen, Mexiko

***

Od prvotního nápadu uběhly tři týdny, je konec srpna, a po drobných peripetiích se z pouhého nápadu stává plán. Mám zaplacený třítýdenní kurz španělštiny, koupenou letenku s odletem 9.11.2012 a návratem do předvánoční Prahy na 10.12.2012. Začínám se těšit!