Verča


  1. Jak si nechám v deníčku říkat? - "Já", jsem přece autorka, ne? 
  2. Proč Laos (a Thajsko)? - Laos: Před rokem mi byl těsně před cestou do Vietnamu doporučen jako stále komercí nezkažená, původní Asie. Tak si to chci letos ověřit. Thajsko: Bez koupání a šnorchlování v moři zpátky domů neodjedu.
  3. Co mám v plánu vyzkoušet, na co se nejvíc těším? - Spaní ve stromech, ježdění na lanech napříč džunglí, rozdávání dárků dětem, sdílení kultur s místními (do určitých mezí, samozřejmě :-)), západy slunce nad Mekongem...
  4. Čeho se naopak bojím? - Mojí noční můrou je to, že ztratím slečnu Krávu (asi nakonce raději zůstane doma).
  5. Jakou roli budu mít v týmu? - Na základě minulých zkušeností: výhradní navigátor, spoluplánovač, přehnaně aktivní překladatel, největší ztráceč věcí a sklerotik, rýmičkář, zdroj zaručeně nechtěných zážitků a jejich zapisovatel.
  6. Kdo jsem, když zrovna necestuju? - Celoroční ztráceč věcí, sklerotik a rýmičkář, kromě toho občasná sportovkyně, sběratelka pytlíků (těch čajových) a v pracovní době běhna po úřadech.
  7. Co bych tak o sobě ještě řekla? - ... to si přečtete v následujících dnech a týdnech.