Vypnula jsem mozek

 Po tom, co jsem v poslední době psala za zážitky, tak už to vypadá, že jsem absolutně nepoužitelná... a je ještě hůř... :)

Před pár dny jsem se smála kamarádce, která si v pátek večer zabouchla klíče uvnitř pokoje a měla na výběr dvě možnosti - zaplatit 30€ a dostat se do pokoje hned, nebo počkat do pondělí a v úředních hodinách si vyzvednout náhradní klíč. Zvolila druhou variantu. Jenže... kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp. Co se nestalo... Včera večer mi došel toaletní papír, tak jsem se rozhodla jít koupit hned nový do obchůdku vedle mojí budovy. V momentě, kdy za mnou zaklaply dveře, jsem si uvědomila, že karta k otevření zůstala uvnitř! A nejen ta... taky mobil a zapnutý notebook, na kterém běžel přenos ČT24. A to jsem ještě byla klikař. Původně jsem chtěla zaběhnout do obchodu v sandálech a tričku s krátkým rukávem, což jsem si nakonec rozmyslela.

Takhle bez klíče, bez telefonu jsem musela rychle vymyslet, kde strávit noc, abych nemusela platit výše zmíněnou sumu jen za to, že někdo přijede a protáhne magnetickou kartu mým zámkem. Nejjednodušším řešením bylo přespání u kamarádky, která má dvě volné matrace, ale... Ale nebydlí ve Student Village. Takže nejdřiv jsem musela sehnat někoho, kdo má její číslo a nechá mě zavolat. A navíc, kdo bydlí na neuzamčeném patře (jednou kartou se neodemyká jen pokoj, ale i společná kuchyň a vůbec celý vstup na patro).

Naštěstí se povedlo a já tak strávila noc mimo Student Village. Ráno jsem se potichu vytratila, protože všichni okolo ještě spali, a vyrazila pro rezervní klíč. Když jsem vstoupila do pokoje, přivítaly mě ranní zprávy na ČT24 :D Snad nepřijde dodatečný účet za elektřinu a internet.

Poučení? Nesmát se cizímu neštěstí :)